5 Eylül 2012 Çarşamba

Ağrı'da PKK'ye Yardım Suçundan 1 Kişi Tutuklandı


Tutuklu sanıkların tahliye istemi reddedildi, duruşmada tutuksuz olarak yargılanan Cesim H.,"Ben çiftçilik yapıyorum, örgütü tanımam kimseye yardım etmedim" dedi

Ağrı'nın Hamur İlçesi'nde Kürdistan İşçi Partisi ( Partîya Karkerên Kurdistan) PKK’ye yardım ve yataklık etmek suçundan Erzurum İkinci Ağır Ceza Mahkemesi'nde tutuklu 8 sanığın yargılandığı davada tutuksuz yargılanan Cezim H. adlı sanık “PKK'ye yardım ve yataklık” etmek suçundun tutuklandı.


Ağrı’nın Hamur İlçesinde 2010-2011 yıllarında askeri birliklere taciz ateşinde bulunan PKK’li Gerillalara yardım ve yataklık ettikleri iddia edilen tutuklu sanıklardan Z.S. İ.T.,M.A.,A.M. M.S.U.,Z.O. A.B.  dün hakim karşısına çıkartıldılar.

Tutuklu sanıkların tahliye istemi reddedildi, duruşmada tutuksuz olarak yargılanan Cesim H.,"Ben çiftçilik yapıyorum, örgütü tanımam kimseye yardım etmedim" dedi.

Mahkeme heyeti, Cesim H.'nin kuvvetli suç şüphesi gerekçesiyle “PKK’li Gerillalara yardım ve yataklık” suçundan tutuklanmasına karar verdi. Duruşma ileri bir tarihe ertelendi.

Dengê Agirî News Agency

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder