28 Haziran 2014 Cumartesi

Serka 37. Olağan Yönetim Kurulu Toplantısını Yaptı


Merkezi Kars'ta bulunan Serhat Kalkınma Ajansı'nın (SERKA) 37. Olağan Yönetim Kurulu Toplantısı Vali Günay Özdemir Başkanlığı'nda yaptı. Toplantıya BDP'li Ağrı Belediye Eş Başkanı Sırrı Sakık ve BDP'li Iğdır Belediye Eş Başkanı Murat Yikit'de katıldılar.


SERKA Hizmet Binası'nda gerçekleştirilen toplantıda konuşan Kars Valisi Yönetim Kurulu Başkanı Günay Özdemir, kalkınma ajansının toplantısına ilk kez katıldığını belirterek, ajansların ülkede ciddi projelere imza attığını belirtti.

Vali Günay Özdemir, "Kalkınma ajansları araştırmalar yaparak bölge kalkınmasına ciddi kaynak aktarmışlar. Şimdiye kadar yapılan çalışmalardan dolayı bütün arkadaşlarıma, üyelerimize teşekkür ediyorum. Hem bölge insanını hem de dışarıdan gelecek yatırımcılara da çok güzel kaynaklar sağlamışlar" dedi.

SERKA'nın 37. Olağan Yönetim Kurulu Toplantısı'na Toplantıya, Kars Valisi Günay Özdemir, Ağrı Valisi Mehmet Tekinarslan, Iğdır Valisi Doğan Haner, Ardahan Valisi Ahmet Deniz, Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık, Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, SERKA Genel Sekreter Vekili Mehmet Özdoğan ile yönetim kurulu üyeleri katıldı.

 Herêma Agirî




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder