14 Temmuz 2012 Cumartesi

Halil Aksoy'dan Açıklamalar

Ağrı Milletvekili Halil AKSOY'un 7-11 Temmuz Arası Yaptğı Açıklamalar:

7 Temmuz:

İki Şehidimizi Şehitler kervanına kattık. Bazid ve Avkevir'de. Zalimler döktükleri kanda boğulacak...


İki Şehidimiz var. biri Taşlıçay-goma isê- diğeri Bazid'de. Baglilik ve sahiplenme gorevimizi yerine getirmek üzere yanlarindayiz.

8 Temmuz:

Ergani'deki mahalle şenliği özgürlük tutkusunun ne kadar güçlü olduğuna işaret ediyor.Yasasin halkımız ....

9 Temmuz:

14 Temmuz Özgürlük Mitinginin yasaklanmasını meşru görmüyoruz. Bu karar halkımızın Öcalan'a özgürlük talebini 14 Temmuz mitinginin yasaklanması meşru değil.Ocalan herhangi biri değil.Halklarimiz istasyon meydanına akacak,rolünü oynayacak!....

10 Temmuz:

Gün geçmiyor ki, bir gencimizi, bir yiğidimizi toprağa vermeyelim… Yine ölüm, yine şehit haberleri geldi...

Doğubeyazit kırsalındaki çatışmada 3 gerilla yaşamını yitirdi. Bunlardan Ağrı Tutak doğumlu Mehmet Cemil Öztürk, benim akrabamdır. Her üç şehidimize Allah’tan rahmet diliyorum, tüm Kürdistan halkının başı sağolsun. Bu mücadelede bedel ödeyen, başta bütün şehitlerimize şükranlarımı sunuyorum. Anıları mücadelemize ışık tutacak.

Cenazeler otopsi için, Trabzon’a gönderilmiş. Ben de Amed’den Ağrı’ya geçiyorum. Ölümlerin son bulması için, sonuna kadar mücadele edeceğiz. Biz halkımıza bu sözü veriyoruz.

 11Temmuz:

Gerilla Mehmet Cemil Öztürk'ü bugün Tutak'ta kendi köyü Şemê'de topraga veriyoruz. Şehit namirin û şehîden me rûmeta me ne.

Amed'den Agirîye geçiyorum şimdi, cenaze töreninden sonra yine bu akşam Amed'e döneceğim. Miting çalısmalarına devam edeceğiz.

Gümüşhane-siran'da şehit düşen Adnaan tekin'i şehitler kervanına kamak üzere Gever'de topraga veriyoruz. Geçtiğimiz her yerde 7'den 70'e herkes Adnan Tekin için saygı duruşuna geçiyor Bir temsiliyet ancak bu kadar sevilir......!

Kaynak:  https://twitter.com/halil_aksoy04

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder