26 Ocak 2013 Cumartesi

Miniklerin karne sevinci


Doğubayazıt Belediyesi Çamaşır Evi Kreşi’nde okul öncesi anadilleriyle eğitim gören öğrenciler karne aldı.

AĞRI - Doğubayazıt Belediyesi’ne bağlı Çamaşır Evi Kreşi’nde okul öncesi anadilleriyle eğitim alan minik öğrenciler, 2012–2013 eğitim-öğretim yılının birinci dönemini tamamlayarak karnelerini aldı.


Klasik eğitim anlayışının dışına çıktıklarını belirten öğretmenlerden Eda Tayfur, iletişim ve eğitim dilinin daha sağlıklı olması için Kürtçe verdiklerini ifade etti.

Tayfur, “Belediye çocuklara en iyi eğitimin verilmesi için bize tam destek sağlamakta. Bizler klasik eğitim anlayışının dışına çıkarak çocuklarımızla daha iyi iletişim kurmak ve eğitim vermek için anadillerini kullanmaktayız” dedi.

Kaynak: Dengê Agirî Haber Ajansı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder