16 Aralık 2012 Pazar

TUTAK - DER' e Soruşturma


Bir kaç gün önce Tutak 'der Başkanı Kamil Öztürk'ün Tutak Kaymakamı Murat Beşikci'nin İcraatlarını eleştiren yazı ve video görüntüleri dolayısıyla Tutak Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından soruşturma açıldı.


Tutak Emiyet Amirliğine çağırılan Kamil Öztürk ifadesini verdi.Daha sonra haberi yapan Ağrı zirve gazetesi Muhabiri Yılmaz Efe Ağrı'dan çağırılarak ifadesi alındı.

Yapılmak istenen Sivil toplum Kuruluşları ve Basın üzerinde baskı kurmaktır.Halbuki Sivil Toplum Kuruluşlarının görevi Devletle Toplum arasındaki ilişkilerde Hükümetlerin yanlış politikalarını denetlemek eleştirmek toplumsal baskı kurmak doğru projeler üreterek Hükümeti yanlış politikalardan vazgeçirmektir.Maalesef İlçemiz olan Tutak'ta Demokrasinin üç ayağından biri olan Sivil Toplum örgütleri işlevsiz hale getirilmek istenmektedir.Bir ayağı eksik olan demokrasiye demokrasi denilemez bu demokrasinin üç ayağından biri: Siyasal alanda demokrasi,ekonomik alanda piyasa toplumsal alanda sivil toplumdur.Anlaşılacağı üzere ilçemizde demokratik yönetim yani demokrasi sakatlanmıştır.
Gelinen bu noktada bütün sivil toplum kuruluşlarını ve basın mensuplarını dayanışmaya çağırıyorum.Bana yapılan baskı beni susturma girişimleri demokrasiyle bağdaşan bir yanı yoktur.Demokrasiye inanan tüm unsurları demokrasiye ve özel olarak Tutak İlçesine sahip çıkmaya Tutak Kaymakamı'nın zorba kanun tanımaz icraatlarına gerek kalemleriyle gerek duruşlarıyla dur demeye çağırıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder