23 Şubat 2013 Cumartesi

Ağrı M.V Halil Aksoy Meclis'de Cezaevi Yıllarını Anlattı

Halil AKSOY  Erzurum Cezaevinde Binbaşı Remzi İpekçioğlu bize işkence yapıyordu...


BDP Ağrı Milletvekili Halil AKSOY: Ben 12 Eylül döneminde de cezaevinde yattım on yıl aralıksız, daha sonrasında da dört beş yıl cezaevinde yattım. Bu son dönemde de bir buçuk yıldır, iki yıldır çıkmışım yani milletvekili olmadan iki ay önce cezaevinden çıktım. Öyle bir kıyaslama yaptığımda, sadece şöyle bir şeyi hiçbir zaman unutmam mümkün değildir: Erzurum Cezaevinde Binbaşı Remzi İpekçioğlu meydanda bize dayak attırıyordu, işkence yapıyordu ve bir taraftan da elini arkasına koyup şunu söylüyordu, diyordu:"Siz Türk Silahlı Kuvvetlerinin koruması ve kollaması altındasınız." Şimdi, bu Sayın Milletvekili'nin buradaki konuşmasında söylemiş olduğu söz de bana onu hatırlattı. Şöyle diyor: "Cezaevindeki tutuklu ve hükümlüler devletin koruması ve kollaması altındadır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder