5 Haziran 2012 Salı

Xanî Baba'nın Yattığı Yer


Ben buraya gidince içim o kadar rahat oluyor ki; Burada biz Ağrılıların deyimiyle Xanî Baba (Ahmedê Xanî) yatıyor ve ben onun huzuruna gidince, hiç ezilmiyorum
hiç rahatsız olmuyorum manevi olarak içim çok rahat, çünkü biliyorum ki; ben onun yolundan gidiyorum. Onun yazdığı kitapları onun diliyle okuyup anlayabiliyorum, onun olmamı istediği gibi olduğumu biliyorum.

En önemlisi onun açtığı yoldan yürüyorum, onun çok sevdiği halkınada, dilinede hiç ihanet etmedim ve etmiyeceğim de. İşte bu bana büyük bir huzur veriyor. Ve ben çok iyi biliyorum ki, her Ağrılı benim gibi değil, oraya gidipte ezilen, pişmanlık duyan çok insan vardır.

Şükürler olsun ki; Ben sapmadım, yoldan çıkmadım. Allah'ın bana verdiği hiç bir değere, ihanet etmedim sırtımı dönmedim.

N. Agitato

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder