10 Haziran 2012 Pazar

SEL FELAKETİNDE ACI DRAM

 BABA MEHMET TANRIKULU KIZININ SELE KAPILDIĞI YERDE YAŞANAN DRAMI ANLATTI.


Doğubayazıt’ta dün yoğun yağıştan sonra oluşan selde yaşamını yitiren 7 yaşındaki Selvi Tanrıkulu’nun okula gitmeye hazırlandığı öğrenildi.

Bugün baba evinde kurulan taziye çadırında taziyeleri kabul eden baba Mehmet Tanrıkulu yaşanan acı dramı olayın yaşandığı yerde anlattı.

9 kişilik ailesinin geçimini hayvancılıkla sağlayan Mehmet Tanrıkulu’nun 7 yaşındaki kızı Selvi Tanrıkulu sel sularına kapılarak yaşamını yitirdi. Olayda büyük baş hayvanları da telef olan baba Mehmet Tanrıkulu “dün bana ait büyükbaş hayvanları otlatmaktaydım. Saat 16 sularında aniden yağmur bastırdı. Bunu gören hanımım ben ıslanmayayım diye bana evde bulunan yağmurluğu getirmek için evden çıktı. O esnada çocuklar annelerinin peşinden koşarak yetişmeye çalışmışlar. Bizim yol dereden geçiyor. Çocuklar derenin yakınına geldiklerinde aniden selin yükselmesi sonucu küçük kızım Selvi ayağı kayıp sele kapılıyor. Hanımım bu durum karşısında sele kapılan kızımın peşinden çığlıklarla koşuyor. Oda bir ara suya düşüp ölümden dönüyor. Ben sonra duydum olayı, koştum dere boyu gücümün yettiğince koştum, kızıma yetişemedim. En son Iğdır yolu üzerinde bulunan köprünün kolonlarına takılmış bedeni oradan hemen hastaneye kaldırıldı. Fakat acı haberi tez aldık. Dünyam yıkıldı. Benim canım yandı, eşimin canı yandı, başkalarının canı yanmasın. Bir köprü yapmak bu kadar zor mu? Daha kaç kişinin canına mal olacak? Bundan daha önce de bu dere 8 kişinin ölümüne sebep olmuştu. Bir köprümüz olsa hiç olmazsa komşular, vatandaşlar bir müdahale yapabilme fırsatı bulabilirler. Belki de daha fazlası bir hayat kurtarabilirler. Ben buradan tüm yetkililere sesleniyorum. Bu feryat boş bir hayalin peşinden koşan bir babanın feryadı değil, kızının ölümüyle yüreği yanan acılı bir babanın feryadıdır. ” dedi.

Mağdur olan Mehmet Tanrıkulu yetkililerden yardım elinin uzanmasını bekliyor.


Halkın Sesi Haber-Taner Ertik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder