31 Ekim 2013 Perşembe

ERİNCİK, MERKEZ İLÇE ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLADI

DİSK Genel-iş Ağrı Şube Başkanı Ersin Erincik, Ağrı Merkez Belediye Başkanlığı için Barış ve Demokrasi Partisinden Aday Adaylığını Açıkladı.


Ağrı'nın il olduğundan beri geçen 80 yıllık sürede, yerel yönetimlerin tek bir eserinin olmadığını ifade eden Ersin Erincik; "Ağrı, 80 yıla yakın bir süredir ildir. İl olduğu günden günümüze kadar ilimize dönük, halkımıza dönük,  yerel yönetimlerin tek bir eserinden bahsetmek mümkün değildir. Bende doğum büyüdüğüm bir ilde 17 yıla yakın bir süredir, profesyonel yöneticilik yapıyorum. Bu 17 yıllık sürenin  7 yılını Ağrı merkez belediyesinde çalışarak geçirdim. Geri kalan 10 yılını da emek mücadelesiyle geçirdim ve hala da geçiriyorum. İlimizde yerel yöneticilik anlamında ciddi bir boşluğun olduğunu gördüm. Bende çalışma hayatından edindiğim tecrübelerimden ve yerel yöneticilik bilgimden kaynaklı, Barış ve Demokrasi Partisi(BDP)’nin yerel yönetimler modelindeki çalışma felsefesini bildiğim için özellikle de demokratik, ekolojik, cinsiyet özgürlükçü paradigmanın en önemli ayağı olan yerelden yönetim modelini esas alarak ilimiz ve ülkemizi örnek hala getireceğime olan inancımdan kaynaklı ve ahlaken de bozulmayacağımı bildiğime inanarak, ilimizin sosyal yapısını göz önünde bulundurduğumda feodal yapının hakim olduğu ve bu yapıdan kaynaklı işsizliğin her geçen gün biraz daha arttığını, aşırı gücün olduğunu ve bu yapının siyasal anlayışımızın ilke ve politikaları doğrultusunda kıracağıma, ilimizi bu köy görünümünden kurtarıp, insanca yaşanabilir bir kent haline getirmeye olan inancımdan dolayı Ağrı Merkez Belediyesine Barış ve Demokrasi Partisinden belediye başkan aday adayı oldum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder