30 Ekim 2013 Çarşamba

Aydın Eravutmuş Filiz Doğubayazıt Belediye Başkan Aday Adayı


Aydın Eravutmuş Filiz, BDP'den Ağrı Doğubayazıt belediye başkanı aday adayı olduğunu açıkladı.

Aydın Eravutmuş Filiz;

1969 Doğubayazıt doğumluyum, ilk ve orta öğrenimimi Doğubayazıt'ta tamamladım. Anadolu Üniversitesi Turizm İşletmeciliğini ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdim. 2000 yılından 2010 yılına kadar İstanbul da 2010 yılından bugüne kadar Doğubayazıt'ta serbest avukat olarak çalışmaktayım. Evli iki çocuk babasıyım. DEHAP döneminde İstanbul İl Yöneticiliği yaptım. 2011 de DTK Doğubayazıt delegesi olarak seçildim. İnsan Hakları Derneği ve TOHAV ( Toplum ve Hukuk Araştırmaları Vakfı) üyesiyim. İngilizce biliyorum.




1 yorum:

  1. mehmet emin koçak5 Kasım 2013 23:55

    başarılar hayırlısı olsun inş..

    YanıtlaSil