28 Ekim 2013 Pazartesi

BİLGİN AKTAŞ DOĞUBAYAZIT BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI

BDP BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI BİLGİN AKTAŞ SEÇİLDİĞİ TAKDİRDE YAPACAKLARINI ÖZ OLARAK ŞÖYLE ANLATTI:


KENTİMİZİDE KENDİMİZİDE BİZ YÖNETECEĞİMİZ ŞİARI İLE HALKIMIZA HİZMET ETMEYE ADAYIZ

Bazid kentimizin genel sorunlarına baktığımızda şehir kültürünün oturulmaması gözükmektedir.
İmar, altyapı, su ve çevre düzenlemesi oldukça geri kalmıştır. Bu sorunları giderebilmek için
başta halkımız ve yerel yönetimlerimizle kolektif bir çalışmayla giderebilecek bir güce sahibiz.
Bazid kentimizi demokratik ve ekolojik bir toplum yaratmak öncelikli hedeflerimizdir
Kominal bir yaşam kooperatifleşmeyi esas alacağız.
Kent içi ulaştırmanın kalıcı ve geliştirici biçimde halka hizmet için geliştirecektir.
Sosyal hizmetlerin yerelden doğrudan halkımıza götürülmesi, ücretsiz eğitim ve temel sağlık hizmetlerini halkımıza şart kılacağız.

ÖZ GEÇMİŞ
1975 Doğubayazıt  Bızırxané köyünde dünyaya geldim. İlk okulu köyde okudum. Liseyi İstanbul’da bitirdim. İş adamıyım. İstanbul şişli BDP ilçe başkanlığı yönetim kurulu üyesiyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder