20 Mayıs 2013 Pazartesi

BARIŞI GÖREMEYEN BARIŞ ELÇİSİNİ ANIYORUZ


BARIŞI GÖREMEYEN BARIŞ ELÇİSİ İSMET BAYCAN'IN ÖLÜMÜNÜN 10.YILINDA ANIYORUZ.


O bir güzellik anlatımıydı,
O bir yalnızlık çiçeğiydi,
O bir masumiyet gülüydü,
O bir anlatılmazlıktı,
O bir özgürlük anlatımıydı...

sevgiyi ve barışı dağdan ovaya taşımak,dağların güzel kokularını ovaya indirmek için   yola çıkan ancak bugünlerdeki barışı görmeyen barış elçisi olan ve Muş Cezaevinde yaşamını yitiren İsmet Baycan’ın ölümünün 10. yılı nedeniyle 24 Mayıs Cuma günü mezarında bir anma töreni yapılacak. Aynı gün  ailesi tarafından bir mevlid verilecektir.

….Yinede oğlunu yitirmek kim bilir ne garip şey anne 
Her kavgada ölen benim 
Bayrak tutan çarpışan 
Her kadın toprağı tırnaklıyarak 
Doğurur beni 
Özlem benim kavga benim aşk benim 
Bekle beni anne. 
Bir sabah çıkagelirim 
Bir sabah anne bir sabah 
Acını süpürmek için açtığında kapıyı 
Adı başka sesi başka 
Nice yaşıtım 
Koynunda çiçekler 
Çiçekler içinde yeni bir ülke getirirler…

İSMET BAYCAN’I ANMA TÖRENİ

Saat:11:00’da   Hacı Yavuz Baycan’ın evinden  mezarlığa hareket ve mezarlıkta anma.
Cuma namazına müteakip,Hacı Yavuz Baycan’ın evinin yanındaki alanda mevlit verilecektir (Doğubayazıt).

Doğubayazıt Halkın Sesi






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder