26 Ağustos 2013 Pazartesi

Yerlikaya Eleşkirt Halkını Kırmayıp Aday Adaylığını Açıkladı

"Halkın umudu adam" olarak tanınan, siyasi mücadelesini "yurtsever" kimliğiyle yürüten Rıfat Yerlikaya , 2014 yerel seçimleri için BDP'den Eleşkirt Belediye Başkanlığı aday adaylığını açıkladı...


Dengê Agirî Haber Sitesi: Nîhatê Agirî

Yerel seçimlere 10 ay kala, Eleşkirt'te yaptığımız analizler sonucu, Eleşkirt halkının çoğunluğu şimdiden belediye başkanını belirlemiş durumda.

Eleşkirt halkı, sanal alemde kampanyalar düzenleyerek ve bulundukları her ortamda, "Bu ilçeyi kurtarabilecek tek kişi, Rıfat Yerlikaya'dır" ifadelerinde bulunarak, Yerlikaya'nın aday olmasını dolaylı olarak kendisinden istiyordu. Yerlikaya'nın Eleşkirt'den aday olmasını isteyen Eleşkirt halkı, adeta Yerlikaya'yı telefon yağmuruna tutarak, Eleşkirt'den aday olmasını istedi. Halkın yoğun isteği üzerine, Yerlikaya Eleşkirt'den BDP aday adayı olmaya karar verdi.

Aday adaylığını açıkladıktan sonra, kendisine ulaştığımız Yerlikaya, sitemize şu açıklamalarda bulundu: "30 yıldır Almanya ve Eleşkirt arasında mekik dokuyorum. Birey olarak üstüme düşen görevi yapmak üzere Eleşkirt’de sosyal belediyecilik anlayışı ile belediyecilik yapmadıkları için bende aday adayı oldum. Reklam olsun diye aday adayı olmadım. Ekonomik anlamda hiçbir sıkıntım yok, makam ve mevki peşinde de değilim. Üstüne basarak söylüyorum. Tek hedefim Eleşkirt’e hizmet etmektir. Hizmet varsa Rıfat Yerlikaya var, hizmet yoksa Rırat Yerlikaya asla olmayacak. Halk istediği için aday adayı oldum. Kamuoyunun desteğini aldığım için aday adayı oldum. Eleşkirt’de kötü bir gidişat var, buna "dur" demek istiyorum. Eleşkirt halkının aday ol çağrılarına karşılık verdim".

1966 Eleşkirt'in Memıtan köyünde dünyaya gelen Rıfat Yerlikaya, evli ve 6 çocuk babasıdır. Kürtçe, Türkçe ve Almanca bilen Yerlikaya, Almanya'nın Berlin şehrindeki şirketinde, müdürlük yapıyor. 30 yıldır Almanya'da yaşayan Yerlikaya, hiçbir zaman Eleşkirt'i unutmadı ve her zaman Eleşkirt sevdası ile yaşadı. Koyu bir Eleşkirt sevdalısı olan Yerlikaya, her fırsatta Eleşkirt'i ziyaret ederek, Eleşkirt halkına, Eleşkirt'i ne kadar sevdiğini kanıtlamış oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder