2 Ocak 2014 Perşembe

Rıfat Yerlikaya'dan Teşekkür Mesajı

BDP'den Eleşkirt Aday Adayı olan iş adamı Rıfat Yerlikaya, adayların açıklanmasından sonra, Eleşkirt halkına ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederken, aday olan arkadaşına ve partiye başarılar diledi.


Yerlikaya mesajında şu ifadelerde bulundu: "Saygı değer Eleşkirtli kardeşlerim, hepinizin bildiği gibi 2014 yerel seçimleri için hemşerilerime, kardeşlerime karşı büyük bir sorumluluk bilinci ile BDP den belediye başkan aday adayı oldum. Eylül ayı itibari ile yurtdışından gelerek içinizde bulundum memleket özlem ve sevgisini sizinle paylaştım.Sizin bu süreçte bana gösterdiğiniz ana yüreği kadar sıcak yaklaşımınızdan dolayı önünüzde saygı ile eğiliyorum."

"Demokrasi ye, insan haklarına, barışa inanan ve bu yolda kesintisiz mücadele veren biri olarak, beş arkadaşla götürdüğümüz bu demokratik yarışta bir arkadaşımız tercih edilmiştir.  başarılar diliyorum." diyen Yerlikaya, mesajını şu sözlerle bitirdi:

"TEKRAR TÜM ELEŞKİRTLİ KARDEŞLERİME, HEMŞERİLERİME SAYGI VE SELAMLARIMI SUNUYORUM."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder