2 Ocak 2014 Perşembe

Polis Evine Hırsız Giren Ağrılı Vatandaşla İlgilenmedi

Çekmeköy Aydınlar Mahallesi Gül Sokak'ta bulunan evine hırsız giren Zeki Yıldırım, haber vermesine rağmen polislerin olay mahalline geç geldiğini söyledi.


İstanbul Çekmeköy Aydınlar Mahallesi Gül Sokak'ta oturan Ağrı Doğubeyazıt nüfusuna kayıtlı Zeki Yıldırım'ın evine 18.00 sularında hırsız girdi. Hırsızların eve girdiği sırada evinde kimse bulunmayan Yıldırım, olayı komşularının kendisini aramasıyla öğrendi. Komşuların bildirdiğine göre 4 kişi olan hırsızlar, evden aldıkları plazma TV ve bilgisayarla dışarı çıktıkları sırada çevredeki insanlar tarafından fark edilmeleri üzerine panikleyip bilgisayarı düşürdü ve plazma TV'yi de alarak hızla evin yakınına park ettikleri "34 GZ 7396" plakalı "Caddy" marka otomobillerine binerek olay mahallinden uzaklaştı. Komşularının polise haber vermesine rağmen eve geldiği zaman polislerle karşılaşmayan Yıldırım, polislerin Kürt kimliğinden dolayı kendisiyle ilgilenmediklerini kaydetti. Yıldırım, "Komşularım hırsız eve girdikten hemen sonra polise haber vermişler, ama bu polisler beni BDP'li olarak tanıdıklarından dolayı eve gelmediler. Ben kendim geldikten sonra da aradım ve kendilerine kızdım, evime 2 saattir hırsız girmiş siz neredesiniz dedim" dedi. Saat 20.00 civarlarında evine gelen polislerin kendisine "Sen polise kızarsan tabi ki de polis gelmez" dediklerini iddia eden Yıldırım, "Polisler bana fazla konuşma olay nedir onu göster, dediler. Ardından girdikleri odada şehit düşen PKK gerillası kardeşimin resmini gördüler ve alaycı bir tavırla kardeşimin kim olduğunu sordular" diye konuştu. Evi gezen polislerin ardından "olay yeri inceleme ekibini" arayarak eve gelmelerini istediğini dile getiren Yıldırım, "Ancak polislere benim başvurum olmadan gelemeyeceklerini söylediler. Böyle bir şey olabilir mi? Evim soyulmuş, benim başvurumu bekliyorlar. Zaten evdeki polisler de bu cevap karşısında şaşırdılar ve 'biz böyle bir şey görmedik' dediler" diye ifade etti. Uzun zamandır polisler tarafından tehdit edildiğini iddia eden Yıldırım, "BDP'li olduğumdan, Kürt olduğumdan dolayı polisler 'biz seni takip ediyoruz, senin ne olduğunu biliyoruz' diye sürekli beni tehdit ediyorlar. Zaten bu olayla da bana mesaj veriyorlar, 'Bak Zeki sus' diyorlar, 'BDP'ye çalışma' diyorlar" diye belirtti.

Evine hala olay yeri inceleme ekibi gelmediğini belirten Yıldırım, polisleri şikâyet edeceğini söyledi.

Dicle Haber Ajansı / İSTANBUL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder