9 Kasım 2013 Cumartesi

MEHMET AVCI BELEDİYE BAŞKANI ADAY ADAYI

MEHMET AVCI DOĞUBAYAZIT BDP BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI OLDUĞUNU AÇIKLADI.


Öz geçmiş
1973 Doğubayazıt doğumluyum, Lise mezuniyetleyim,  bekârım 1991 yılında Legal Kürt Özgürlük Mücadelesiyle tanıştım 1992 Nevşehir 1994 Erzurum ve 2004 yılında ise Tekirdağ F Tipi Ceza evi olmak üzere toplam 10 yıl yattım.
Legal Kürt Siyasi Hareketi ile bağlarım 23 yıldır devam etmektedir. Hala İstanbul’da Bakırköy İlçesinde yöneticilik yapmaktayım.

Aday Adayı olma nedenim kişisel bir ihtiyaçtan ziyade toplumsal ihtiyaca cevap vermekten kaynaklıdır. Mücadelede edindiğim birikimleri en verimli, şekilde Halkıma aktarmak ve halkımızın çözüm bekleyen kökleşmiş sorunlarına çare ve çözüm gücü olmak için yola çıktım. Özellikle halkımızın kurumlara olan güvensizliğini gidermek, İktidar odaklı Siyaset yerine Toplum odaklı ve toplumu dönüştürme temelinde Partimizin Ön Gördüğü halkçı, katılımcı, şeffaf, cinsiyet eşitlikçi ve toplum birey, doğa toplum ilişkilerini yeniden düzenlendiği bir toplum idealini hayata geçirmek ve halkımızın laik olduğu çağdaş demokratik standartlara kavuşturmak için aday oldum.

İlkeli, Dürüst, Halkın önceliklerini hedefleyen bir siyaset için
Dikey, Bürokratik, Ben Merkezci idari yapıyı aşan tabandan gelişen ve hesap verilebilir, Toplumun tüm kesimlerinin karar mekanizmalarına dâhil eden halkçı bir Belediye için
Gençlerimizi kültürel, Sosyal, sporsal ve Eğitsel ihtiyaçlarını karşılayacak kültür merkezi için
Sayısı 3500 civarında olan engelli vatandaşlarımızın hayatla bağlarını güçlü kılmak için “Yaşam Köyü” projesi için
Seyyar satıcı sorununu kökten halledecek semt pazarlarının kurulması için
Modern, sağlıklı bir kesimhane yapılması ve şehir dışında yeni bir sebze halı, inşaat malzeme toptancıları, Kömür ve odun satıcılarının, Mermercilerin ve hurdacıların yeni bir yere taşınması için
Belediye’nin kurum ve personel yapısının halka ve hizmete yönelik olarak yeniden yapılandırılması, gelirlerin tahsil edilmesi ve kaynakların artırılması için
Özellikle yolsuzluğun, adam kayırmacılığın, torpilin önüne geçecek bir idari yapı için
Hizmet alımı, hizmet takibi ve bilgi edinme hakkı için otomasyon sisteminin kurulması ve E-Belediyecilik için
Ortaklaşma yönetim birimleri olan Kent Konseyine yeniden İşlerlik kazandırmak için (Mahalle, Gençlik, Kadın, STK’lılar, Basın v.b.)
Örgütlü ve Özgür kadın yapısı için Belediye hizmetlerinden pozitif ayrımcılık yapılarak kadınlara yönelik ekonomik, Sosyal, Siyasal, Kültürel hizmet üretmek için
Şiddet gören ve bakıma muhtaç kadınlara dönük ekonomik ve hukuki yardım sunmak için
Ekolojik bir toplum için gerekli olan kent ormanı oluşturmak, enerji verimliliği için inşaatlara Güneş enerjisi paneli zorunluluğu, çok katlı binalara baca filtresi zorunluluğu için
Alt yapı eksikliklerinin (su, kanalizasyon, trafik, ulaşım v.b) ivedi bir şekilde giderilmesi için
İmar durumunun güncellenerek orta ve uzun vadede yolların asfaltlanması için
Şehrin kültürel ve tarihsel dokusuna uygun inşaatlaşmayı teşvik etmek için
Kentin sosyal ihtiyaçları olan taziye evlerini kurmak; gençlik ve kadınlar için spor salonlarının yapılması için
Çöp toplama hizmetini yeni bir sisteme kavuşmasını sağlamak için
Kürt Dili, Edebiyatı ve tarihinin öğretilmesi ve geliştirilmesi için
Çift vardiya sistemi ile evde bakıma ihtiyaç olan hastalara sağlık hizmeti vermek için Aday Adayı oldum.
Partim ve Halkım beni bu göreve laik görürse önümüzdeki 4 yılı halk adına, Mücadele adına kazanmak için tüm enerji ve birikimimi kanalize edeceğimi belirtiyor, Kürdistan değerlere bağlı kalacağıma söz veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder