1 Mart 2012 Perşembe

AĞRI'da 200 BDP'liden 'ben de bu suçu işledim' dilekçeleri


BDP'nin "KCK" adı altında devam eden gözaltı ve tutuklamalara karşı başlattığı, "Ben de bu suçu işledim, işliyorum" kampanyası kapsamında, Ağrı'da Milletvekili Halil Aksoy'un da aralarında bulunduğu 200 kişi
savcılığa dilekçe vererek, kendini ihbar etti.

BDP il binasında bir araya gelen ve aralarında BDP Ağrı Milletvekili Halil Aksoy ile BDP il ve ilçe yöneticilerinin de bulunduğu 200 kişi, buradan Ağrı Adliyesi'ne kadar yürüdü. Yürüyüşün ardından Milletvekili Halil Aksoy, kısa bir açıklama yaptı. "KCK" adı altında BDP'li yöneticilerin tutuklanmasını kınadıklarını belirten Aksoy, savcılığa dilekçe vererek, kendilerini ihbar edeceklerini söyledi. Aksoy, "Siz bu tutukluları hangi gerekçelerle tutukluyorsanız, biz de onlarla aynı suçu işliyoruz ve kendimizi ihbar ediyoruz" şeklinde konuştu. Ardından 200 kişi Ağrı Cumhuriyet Savcılığı'na ihbar dilekçelerini verdi.

Başvurunun ardından, kitle yine "KCK operasyonları" adı altında gözaltına alınan ve adliyeye sevk edilenlerin yargılama sonucunu öğrenmek için adliye önünde bekleyişe geçti.

AĞRI (DİHA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder