7 Şubat 2014 Cuma

BDP Patnos 2. Seçim Bürosu Açılışını Yaptı

 2.SEÇİM BÜROMUZUN AÇILIŞINA BİR ÇOK YURTTAŞIMIZ KATILDI. AÇILIŞTA KISA BİR KONUŞMA YAPAN EŞ BAŞKANIMIZ SAYIN FECRİ ASLANKAN


Bugün vicdan günüdür bugün kürt halkının birlik zamanıdır davamız bir belediye ve koltuk davası değil davamız Kürt halk Önderi ve Kürt halkının özgürlük davasıdır ben buna inanıyorum özgürlüğümüze kavuşacağız biz geldiğimiz gün söyledik bizler hiç bir ağanın aşiretin adayı değiliz bizler bu halkın hizmettarlarıyız.İlk seçim büromuzu açtığımız zaman muhaliflerimiz bunların arkasında kimse yok yanlızlar diyorlardı sizinde gördüğünüz gibi bugün artık 1 seçim bürosu bize yetmiyor 2.cisini bu halkın ve sizlerin desteğiyle açıyoruz ben buna inanıyorum ve şimdiden size şunu söyleyebilirim zaferimiz şimdiden ilan ediyor tüm halkımıza hayırlı olsun diyorum.Bugün rojava da bir serhıldan var tandır başında ekmek vuran ninelerimiz 80 yaşındaki büyüklerimiz silahlarını alıp özgürlükleri için savaşıyorlar bizim yüreğimizde onlarla onları burdan selamlıyorum . Dün AKP Ağrı Milletvekili Ekrem Çelebi diyorki Patnos'ta bir ağır ceza hapisanesi açıyoruz bundan esnaf fayda görecek diyor.Şimdi ben sana soruyorum sen ne biçim bir vicdan sahibisinki suçsuz günahsız insanları içeri atıyor sonra onların anaları eşleri kollarındadaki altınları satıp geçimlerini yapmak için getirip esnafa veriyorlar bizim esnafımız böyle kirli bir gelir istemiyor senin anlayışın bumu sen mazlumları içeri atacağına 17 bin faili meçhulun roboskinin,geverin,sorumlulularını bul onları içeri at .Sayın halkımız AKP Patnos'a bir kaymakam daha atamış yani 2. kamakam olmuş Patnos'a bir kaymakam yeter 30 martta burda fazla olan kaymakamın biletini kesip tekrar görevine göndereceğiz dedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder