9 Mart 2013 Cumartesi

AĞRI EĞİTİM SEN'DEN DUYURU


Son on gün içinde yaptığımız bazı çalışmalar şunlar oldu:

1- Doğubeyazıt Eğitim Sen Temsilcimiz İhsan hocamızın emekli olması nedeniyle geçici bir temsilcilik kurulup arkadaşlarımız çalışmalarına başladılar.


2- Diyadin Eğitim Sen temsilciliğinde tayinlerden dolayı oluşan yönetimdeki eksikliği bugün Diyadin temsilciliğimizde yemekli toplantı ile birlikte önümüzdeki cumartesi temsilcilik seçimi için toplantı kararı alındı. Verimli geçen toplantımızda tanışma kaynaşma ve önümüzdeki aylarda sendikal çalışmalar için program oluşturduk.

3- 8 Mart Dünya Emekçi kadınlar günü dolayısıyla Eleşkirt Temsilciliğimizn yapmış olduğu etkinliğe katılım sağlandı. Temsilciliğimize ve etkinliğe katılan arkadaşlara teşekür ediyoruz.

4- 8 Mart Dünya Emekçi kadınlar günü dolayısıyla Ağrı il merkezinde 50 okula buket bırakılıp üyelerimiz ziyaret edildi.

5- Yine 8 Mart cuma günü Tutak ilçemizde sendikal çalışmalar yapılıp, sendikamıza yeni üyelikler yaptık. önümüzdeki cuma günü Tutakta sendikal çalışmalarımız devam edip Tutak'ta temsilcilik açma konusunda uğraşılarımız sürecektir.

6- Taşlıçay Eğitim Sen temsilcilğimiz ziyaret edilerek arkadaşlarımıza başarılar diledik.

Not: Okul ve iş yerleri gezilerinde sendikal ve üyelik çalışmalarda bulunmak için gönüllü ekip arkadaşları oluşturduk. Ekiplerde yer almak isteyen veya katkıda bulunmak isteyen arkadaşlarımız sendika yönetimine başvurmaları yeterlidir.

Ağrı Eğitim Sen yönetimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder