13 Şubat 2014 Perşembe

BDP Kuzey Serhat adaylarının eğitimi sona erdi

 AĞRI (DİHA) - BDP Iğdır, Ağrı, Kars, Ardahan il, ilçe ve belde belediye eş başkan adaylarına BDP Doğubayazıt Siyaset Akademisi tarafından verilen 3 günlük eğitim sona erdi.


BDP Doğubayazıt Siyaset Akademisi tarafından, Iğdır, Ağrı, Kars, Ardahan il, ilçe ve belde belediye eş başkan adaylarına Doğubayazıt Siyaset Akademisi'nde verilen 3 günlük eğitim, BDP PM üyesi Özlem Yanan tarafından verilen, "Eş başkanlık" ve "İletişim" konulu eğitimlerle son buldu. Üç günlük eğitimin kendilerine katkı sağladıklarını ifade eden BDP Tutak Belediye Eş Başkan Adayı Fırat Öztürk, eğitimde edindikleri bilgilerin seçmenlerle paylaşılmasının başarıyı yakalamaya katkı sunacağını söyledi. Öztürk, "Hızlandırılmış eğitim olduğundan dolayı genel hatları ile bazı konulara değindik. Ama bu eğitimde bir çok ince detayı bilmediğimizin farkına vardık. Bu öğrendiklerimizi Tutak'taki seçmenlerimiz ile paylaştığımızda çok başarılı sonuçlar alacağız. Partimizin getirdiği eş başkanlık sistemi ile kadınların aktif siyasette yer alması kadına verdiği önemi bir kez daha ortaya koydu. Erkek egemen olan siyasetin kadın rengi ile parti olarak başarıya ulaşacağız" dedi.

BDP Eleşkirt Belediye Eş Başkan Adayı Şerife Günhan ise parti çizgisinde halka gitme konusunda edindikleri bilgilerin, halkla daha sağlıklı iletişim kurma açısından avantajları olduğunu ifade ederek, "Bizim için yararlı olan bir eğitim oldu. Bu eğitim sonucunda halkımızın karşısına daha güçlü adaylar olarak çıkacağız. Yerel yönetim modelimizi aday olduğum Eleşkirt'te halkla birlikte öreceğiz. Partimiz tarafından Türkiye'de ilk kez uygulanacak olan eş başkanlık sistemi erkek egemen siyasetin planlarını alt üst etmiştir. Kadınların siyasette temsiliyetinin en fazla olduğu parti olarak kadınlar kendilerini daha özgüvende hissediyor. Kadınların sosyal hayatta daha fazla aktif olması için düşündüğümüz kadın emek pazarları, kadın kooperatifleri, danışma merkezleri ile başarılı bir yönetim modeli ile örnek belediye olacağı inancı ile geliyoruz. Bu eğitimde emeği geçen tüm arkadaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum" diye konuştu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder