24 Aralık 2013 Salı

Sırrı Sakık: Ağrı'dan Israr gelince 'Baş göz üstüne' dedim

BDP Milletvekili ve TBMM Meclis İdare Amiri Sırrı Sakık, 2014 yerel seçimlerde partisinin Ağrı Belediye Başkan aday adayı olduğunu açıkladı.


BDP Milletvekili ve TBMM Meclis İdare Amiri Sırrı Sakık, 2014 yerel seçimlerde partisinin Ağrı Belediye Başkan aday adayı olduğunu açıkladı. Sakık’ın adaylığının bu hafta içinde kesinleşmesi bekleniyor.

Sakık adaylığıyla ilgili olarak Hürriyet Gazetesi'ne, “Muş ve Ağrı’dan yoğun talep vardı. Muş için bir arkadaşımızın ismi çok öne çıkınca (gülerek) tam ‘Kurtulduk’ diyorduk ki Ağrılı kardeşlerimizin ısrarı karşısında aday adaylığı doğrultusunda bir karar aldım. Onların ısrarına ‘Baş göz üstüne’ dedim. Bize bir ihtiyaç varsa, mücadeleye bir katkı sunabileceksek halkımızın bu talebinden, ısrarından kaçmak olmazdı. Ağrı, Muş’la birlikte Türkiye’nin en yoksul illerinden biri. Ve ben tercihimi bu yoksul ilden yana yaptım” bilgisini verdi.

ANKARA’DAN AYRILMAK ZOR

Sakık, “Ağrı’nın içinde bulunduğu bölgeye ‘Serhad Bölgesi’ diyoruz biz. Ankara’da tüm sorunlarımızın çözümünde gözümüzü çevirdiğimiz bir kent, umudun kenti. Memleketim Muş, oranın milletvekiliyim; yıllardır Ankara’da yaşadım. Sevdiklerimi, canlarımı Ankara’da toprağa verdim. Her haliyle Ankara benim için çok önemli. Ankara’dan ayrılmak zor olacak ancak barışı hep birlikte, halkımızla birlikte inşa edersek bu benim için en büyük hizmet olacaktır” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder