5 Aralık 2013 Perşembe

NECMETTİN BOZKURT BDP ADAY ADAYI

Barış ve Demokrasi Partisi'nden (BDP) Tutak İl Genel Meclis Üyesi Aday Adayı olduğunu açıklayan Necmettin Bozkurt , ‘’ Ben halkların kardeşliğine inanıyorum.Gençlerin yarınlara ümitle bakması için, işsizliğin önlenmesi için aday oldum.’’ dedi.


NECMETTİN  BOZKURT; BDP  TUTAK  İL  GENEL  MECLİS  ÜYESİ  ADAY  ADAYI

 Barış  ve  Demokrasi  Partisi'nden (BDP) Tutak  İl  Genel  Meclis Üyesi  Aday  Adayı  olduğunu  açıklayan  Necmettin  Bozkurt , ‘’ Ben  halkların  kardeşliğine  inanıyorum.Gençlerin  yarınlara  ümitle  bakması  için, işsizliğin  önlenmesi  için  aday oldum.’’  dedi.

Necmettin  Bozkurt, Kürt  sorununun  barışçıl  çözümü, emekle, hizmetle, çeşitli  sosyal  ve  toplumsal  çalışmalarla  mümkün olduğunu  belirtti.

Barış  ve  Demokrasi  Partisi’nin  ilkelerinden  taviz  vermeyeceğini  dile  getiren Necmettin  Bozkurt, 12. 04. 1980  yılında  Ağrı’nın  Tutak  İlçesi’ne  bağlı  Çelebaşı  Köyünde  doğdu. İlkokulu  Çelebaşı  Köyünde, ortaokulu  Tutak  Yatılı  Bölge  Okulunda  okuyup, Tutak  İmam Hatip Lisesinden  mezun  oldu.

İlçe  merkezinde  esnaflıkla  iştigal  eden Bozkurt, hizmet  beklentisindeki  halkın  iradesini sandığa  yansıtmak  üzere  aday  adayı  olduğunu  belirtti. Necmettin  Bozkurt , evli   ve  1   çocuk  babasıdır.

Kürt  sorununun  çözümsüzlüğünden  kaynaklı  uzun  yıllardır  süren  çatışmalı  ortamdan  dolayı  çok  bedeller  ödemiş  bu  halktan  bireyim. Kirletilmemiş  bir  dünyada  çocuklarımız  yaşam  sürsün  diye  adayım.

Tutak  İlçesine  bağlı  köy  ve  mezralarımızın  yol, su, kanalizasyon, kanal, köprü, taziye  evi gibi  bir  çok  sorunu  bulunduğuna  işaret  eden  Bozkurt, en  önemli  sorunun  gençlere  yönelik  hizmetlerin  hayata  geçirilememiş  olduğunu  söyledi. İşsizliğin  ilçenin  makus  kaderi  olduğunu  belirten  Bozkurt, çözüm  üretmek  için  aday  olduğunu  dile  getirdi.

www.tutakgundem.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder