13 Aralık 2013 Cuma

EMİRŞAH DEMİR ENCÜMEN A. ADAYI

30 Mart 2014 tarihinde yapılacak olan Mahalli İdareler Genel Seçimleri yaklaşırken Tutak’ta BDP İl Genel Meclis Üyesi aday adayları siyaset vitrinine çıktı.


EMİRŞAH   DEMİR; TUTAK  BDP  İL GENEL MECLİS  ÜYESİ  ADAY ADAYI

30  Mart  2014  tarihinde  yapılacak  olan  Mahalli  İdareler  Genel  Seçimleri  yaklaşırken  Tutak’ta  BDP  İl  Genel  Meclis  Üyesi  aday  adayları  siyaset  vitrinine çıktı.

Barış  ve  Demokrasi  Partisi'nden Tutak  İl  Genel  Meclis Üyesi  Aday  Adayı  olduğunu  açıklayan  Emirşah  Demir, ‘’ Halkımıza  eşit  hizmet  dağıtımı  için  aday  oldum. Yaklaşık  25 yıldır  Muhtarlık  yapmaktayım. İlçemize  bağlı  köylerin  sorunlarını  köy  muhtarlarından

duyuyordum. Halkımız  hizmeti  ehline  teslim  ederse, çözüm  bulunur. Halkımıza  hizmet  için çözümde  BDP’dir’’ dedi.

‘’ Halkların  kardeşliğine  inanıyorum. Hizmet  götürmede  eşitlik  ilkesine  inanıyorum. Hizmetin  bütüne  yayılmasına  inanıyorum.Barış  ve  Demokrasi  Partisi’nin  hizmet  edeceğine  inanıyorum.’’ Diyen Emirşah  Demir, 01.01.1965  yılında  Ağrı’nın  Tutak  İlçesi’ne  bağlı  Uzunöz (Elho) Köyünde  doğdu. İlkokulu  kendi  köyünde  okudu.  Köyünde  çiftçilikle  uğraştı. Beş  dönemdir  aralıksız  olarak  yaklaşık  25  yıldır  Uzunöz  Köyü  muhtarlığı  yapmaktadır.

Canlı  hayvan  alım - satımı  ve  ticaretle  uğraşan  Demir, Tutak  Kaymakamlığı  Köylere Hizmet  Götürme  Birliğinde  görev  yaptı.

Halkın iradesine  saygı  duyduğunu,Tutak  ve  bağlı  köylerinin  yol, içme suyu, elektrik, kanal, köprü, menfez, cami  yapım  ve  onarımı, imam  evi, köy evi, taziye  evi, gölet, okul  yapım  ve  onarımı ,köylerin altyapı   vs. gibi  sorunlarını  çözmek  üzere  aday  adayı  olduğunu  söyleyen  Emirşah  Demir, evli  ve  10 çocuk  babasıdır.


www.tutakgundem.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder