8 Aralık 2013 Pazar

Doğubayazıt'tan Rojava'ya 2 kamyon yardım gönderildi

Doğubeyazıt'ta BDP, belediye ve sivil toplum örgütleri Rojava için toplanan 2 kamyon yardım malzemesini Rojava'ya gönderildi.


Ağrı'nın Doğubeyazıt ilçesinde Rojava halkına uygulanan ambargoya karşı BDP, TUHAYD-DER, DTK, DÖKH, ve Doğubayazıt Belediyesi öncülüğünde toplanan yardımlar Rojava'ya gönderilmek üzere yola çıkarıldı. Toplanan yardımların araçlara yüklenmesine Doğubayazıt Belediye Başkanı Canan Korkmaz, BDP Doğubayazıt İlçe Eş Başkanı Cemil Rızaoğulları, TUHAYD-DER Doğubayazıt temsilcisi Mehmet Bozkurt, İl Genel Meclis ve Yardım Koordinasyon üyesi Ömer Atasoy ile belediye meclis üyelerinin yanı sıra yurttaşlar da yardım etti. Doğubeyazıt Kent Konseyi'nde toplanan yardımların 2 kamyona yüklenerek Rojava'ya gönderilmek üzere Mardin Kızıltepe Belediyesi'ne doğru yola çıktı.

Doğubayazıt Belediye Başkanı Canan Korkmaz, amaçlarının Rojava ve orada yaşanan tüm halklara yardım etmek olduğunu dile getirdi. İl Genel Meclis ve Yardım Koordinasyon üyesi Ömer Atasoy ise "Biz Kürt halkı olarak Rojava'yı selamlıyor ve üstümüze düşen bütün görev ve sorumlulukları yerine getirmeye hazırız. Bu temelde yardımlarını esirgemeyen Doğubayazıt halkına teşekkürlerimizi sunuyorum" dedi.

Yapılan konuşmaların ardından yardımlar Rojava'ya göndermek üzere yola çıkarıldı.

(diha)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder