10 Aralık 2013 Salı

Abidet Gül BDP'den Patnos Aday Adayı

Abidet Gül BDP'den Ağrı Patnos Belediye Başkan Aday Adayı.

Doğansu YİBO Müdiresi Abidet Gül, BDP'den Ağrı Patnos'da Belediye Başkan Aday Adayı.


Patnos Doğansu (Sıltanmut) YİBO Müdüresi ve aynı zamanda yazar olan Abidet Gül:

"İlk kadın belediye başkanı olmak istiyorum"

Barış ve Demokrasi Partisi (BDP) Patnos Belediye Başkan aday adayı Abidet Gül: Patnos'un ilk kadın belediye başkanı olarak, ilkler şehri Patnos’da bir ilk daha yaşatma arzusundayım.

Barış ve Demokrasi Partisi Belediye Başkan aday adaylığını açıklayan, Abidet Gül, Patnos'un ilk kadın belediye başkanı olarak, tarih yazmak istediğini belirtti.

Patnos’un ilk kadın belediye başkanı olarak ilkler şehri Patnos’da bir ilk daha yaşatma arzusundayım. İnsan odaklı bir siyasi partinin temsilcisi olarak, insan odaklı belediyecilik anlayışı ile kentin sorunlarının çözümü için çalışacağım.

Belediye Başkanlığı erkek işi olmaktan çıkmış, hamurlu ellerle de, layıkıyla yapılacağı benimsenmiştir. Benim için bu noktadan sonra zincirler kırılmış oldu. Bu karar hiçbir şekilde hırs yada ihtiras içermemektedir. Verilen tüm emeklere saygım sonsuzdur. Gelecekte oluşabilecek tek hırs, söz verdiklerimi yerine getirirken ki mücadelem sırasında yaşanacaktır“

Belediye başkanı aday adayı olarak katılımcılığa açık, "ben değil biz" diyen, sivil toplumu önemseyen, değişim ve dönüşümü sadece takip eden değil, bizzat gerçekleştiren, dürüst, üretken, hizmet etmeyi seven, "kendini değil, kentini düşünen" bir anlayışla belediye başkanlığına adayım."Bu bir bayrak yarışıdır. Aday olan ve olacak olan dava arkadaşlarıma başarılar diliyorum. Ben kendimi önce Allah'a sonra da sizler gibi değerli Patnos'lulara emanet ediyorum. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun." şeklinde konuştu.

Herêma Agirî / Ağrı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder