20 Kasım 2013 Çarşamba

Taşlıçay’da Ücretsiz KÜRTÇE Dil Kursu

Eğitim Sen Taşlıçay Şubesi Ücretsiz Kürtçe Dil Kursu Veriyor.

Ağrı’nın Taşlıçay ilçesinde Eğitim-Sen Taşlıçay Şubesi tarafından Kürtçe dil kursu veriliyor.


Dicle Üniversitesi Kürt Dili ve Edebiyatı mezunu öğretmen Özkan Kaya tarafından Eğitim-Sen binasında Kürtçe dil kursu eğitimi başladı.

Konuyla ilgili Eğitim-Sen Taşlıçay İlçe Temsilcisi Kemal Kürkçü yaptığı açıklamada “Ortadoğu’nun kadim dillerinden biri olan kürtçenin medeniyetler yarışında gerekli olan yerini alması gerektiği düşüncesindeyiz. Bunun için siyasal, sosyal, kültürel, sanatsal ve eğitim alanlarında Kürtçe’nin önündeki tüm engellerin kaldırılması çabasındayız. Bu anlamda üzerimize düşenleri yapmak adına Taşlıçay Eğitim-Sen olarak Kürtçe kurs başlatmış bulunmaktayız” dedi.

Düzenlenen kursa 50 kişi başvuruda bulundu.Üç ay sürecek olan kursun bitiminde ise kursiyerlere Kürtçe Dil Sertifikası verileceği öğrenildi.

Kaynak: Ajansagri.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder