2 Kasım 2013 Cumartesi

MEHMET İLKMİ DOĞUBAYAZIT BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI

Özgeşmiş:

1964 Doğubayazıt doğumlu. Ortaokul mezunu, evli 5 çocuklu. HADEP’te kurucu üyelik yaptım. Ayrıca HADEP 4 yıl yıl Yönetim Kurulu üyeliği.4 yıl Ağrı İl Meclis üyeliğinde bulundum. İstanbul BDP Fatih İlçe Örgütünde saymanlık görevinde bulundum. İstanbul BDP İlçe teşkilatında çalıştım. İstanbul Barış Meclisinde görev aldım. Doğubayazıt BDP İlçe Örgütü Barış Meclisinde çalışmalarımı yürütmekteyim.


-Doğubayazıt’ın modern bir kente dönüşmesi için, kentin gereksinimi olan imar, alt yapı, yol su sorunlarının kalıcı ve köklü çözümler üretmek.
-Doğubayazıt’ı bir turizm kenti yapmak, yöreye yerli, yabancı turist gelmesi için gerekli tanıtımı yapmak.

-Mahallenin yol su elektrik ile kanalizasyon, çöp, sağlık, eğitim sorunların çözümü için mahalle komitesi kurulması.
-Şehir içi minibüs ve otobüs servisi ağını geliştirmek.
-Kültür merkezi kurup, gençlerin her türlü sosyal ve kültürel faaliyette bulunmalarını sağlamak.
-Sportif alanlar  açmak ve her türlü spor faaliyetlerine destek vermek.
-Halk ekmek fabrikasını açmak mahallerde satış büfesi kurmak.
-Kooperatif yolu ile yeni yerleşim yerleri yaratmak.
Halkımızla ele ele vererek daha aydınlık bir geleceğe doğru!...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder