19 Kasım 2013 Salı

BDP Doğubayazıt'tan Rojava'ya Yardım Kampanyası

“ROJAVA'YA BİR YARDIM ELİNİ SENDE UZAT!

Suriye’de başlayan iç savaşta Rojava'da (Suriye Kürdistan'ı) büyük bir insanlık dramı yaşanıyor…

Masun insan yaşamını yetirirken, çoluk çocuk yiyecek bulmakta son derece zorluk çekmektedirler.


İşte Rojava halkına gıda yardımı için Doğubayazıt BDP İlçe Başkanlığı bir toplantı yaparak “ROJAVAYA BİR YARDIM ELİNİ SENDE UZAT” şiarı ile bir insani  yardım kampanyası başlattı.

BDP İlçe Başkanı Rızaoğulları kampanyanın iki süreceğini belirtti. Bu kampanya İl Meclis üyesi Ömer Atasoy’un denetiminde yürütülerek toplanan gıdalar teslim tutanağı ile Suruç Belediyesine teslim edilecek. Oradan da Rojava halkına ulaştırılacaktır

“HAYDİ DOĞUBAYAZIT ROJAVA'YA BİR YARDIM ELİNİ SENDE UZAT!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder