16 Mart 2013 Cumartesi

Bir oğlu gerilla bir oğlu polis


Ağrı’da bir oğlu gerilla olan, bir oğlu da polis olan Reşit Kızılkurt, yetkililerden artık bu acının bitirilmesini isteyerek, “Dünyanın en acılı insanlarından biri benim” dedi.


AĞRI - Ağrı Emniyet Müdürlüğü’nce başlatılan ‘Silah Sevincine Hayır’ projesi kapsamında Cumhuriyet Caddesi’nde düzenlenen etkinliklere katılan Vali Mehmet Tekinarslan, vatandaşlarla sohbet etti. Vatandaşlarla sohbet eden Vali Tekinarslan’ın yanına gelen Reşit Kızılkurt ise, bir oğlunun yıllar önce PKK’ye katıldığını, bir oğlunun da polis olduğunu anlatarak, “Dünyanın en acılı insanlarından biri benim. Bu acıyı kimse bilemez. Televizyon izlediğimde her çatışmada yüreğim yanıyor. İki tarafa da bakıyorum ağlıyorum. Herkes benim gibi, sizin gibi düşünmeli ve bu savaşı durdurmalı. Ne olursunuz bitsin bu acı, bitsin bu gözyaşı” dedi.

Gözü yaşlı babayı teselli eden Vali Tekinarslan, “İnşallah bu acılar ve bu gözyaşları bitecek. Biraz sabır ve dua edelim” diyerek babayı makamına davet etti.

Vali Tekinarslan’ın yanından ayrılan Reşit Kızılkurt, gazetecilere yaptığı açıklamada, yıllardır dağda olan oğlundan haber alamadığını söyledi.

Yıllardır barış hasreti çektiğini ifade eden Kızılkurt, “Çocuklarımdan birisi dağda, biri de polis. Bunlar aynı kandan, aynı candan olan iki kardeş. Ben bir baba olarak nasıl ağlamayayım. Televizyonda haberlere bakarken bu olaylarda ölen herkese ağlıyorum. Çünkü her iki tarafta da canım var. Bu dünyada benden daha acılı insan olamaz. Bugün buraya torunumu getirdim, oyuncak silahları vardı. Bu silahları verip, yerine araba aldım. Ben artık kan ve gözyaşı istemiyorum. Devlet büyüklerine sesleniyorum, bitirin artık bu acımızı” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder