2 Mart 2013 Cumartesi

BDP Ağrı Milletvekili Halil Aksoy Trafik Kazası Geçirdi (Video)

 BDP Ağrı Milletvekili Halil Aksoy, Yozgat'ta trafik kazası geçirdi.

Ağrı'da bulunan BDP Milletvekili Halil Aksoy, Ankara'daki eşinin rahatsızlanması üzerine yola çıktı. Saat 06.30 sıralarında Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinde yolda bulunan taşa çarpmamak için manevra yapan Aksoy'un otomobili kaldırıma çarptı. Yaralanan Aksoy, Yozgat Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.


Ayağında çatlak ve burnunda kırıklar bulunan Aksoy, eşinin rahatsızlandığını öğrenince Ankara'ya gitmek için kendi kullandığı araçla yola çıktığını belirterek, "Eşimi doktora götürecektim. O nedenle biraz zamansız çıktım. Kendimi uyku açısından ağırlaşmış hissedince bir petrol istasyonunda iki saat kadar uyudum. Tekrar yola çıktığımda oldukça diriydim. Yolda bir taş gördüm, taştan kaçarken yandaki tretuvara vurdum. Tekrar kurtarmaya çalıştım sonra tamamen kontrolü kaybettim" dedi.

Araçta yalnız olduğunu ifade eden Aksoy, "Şoförüm vardı, o biraz rahatsızdı. Onu yormak istemedim. Eşimin rahatsızlığı da ani haber verilince tek başıma yola çıktım. Çok da süratli değildim" diye konuştu.

BDP Ağrı Milletvekili Halil Aksoy'u hastanede ziyaret eden Yozgat Valisi Abdulkadir Yazıcı, Ağrı Milletvekili Halil Aksoy'un Ağrı'dan Ankara istikametine giderken sabah 06.30 sıralarında Akdağmadeni- Saraykent arasında trafik kazası geçirdiğini belirterek, "Milletvekili Yozgat Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kendisini ziyaret ettim, ayağında bir çatlak var ve alçıya alındı. Burnunda kırık var. Tomografisi çekildi, biraz sonra sonucu çıkacak. Milletvekilinin genel durumu iyi" dedi.

Hastane Başhekimi Dr. Nuri Timuray da milletvekilinin durumunun iyi olduğunu ifade ederek, "Ayağını yarım alçıya aldık, burnunda kırıklar var. Milletvekilinin genel durumu iyi şu anda müşahede altında. İlerleyen saatlerde durumunu değerlendirip taburcu edebiliriz" diye konuştu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder