1 Mart 2012 Perşembe

Ağrı'da 30 kişi kendini ihbar etti


BDP Ağrı Milletvekili Halil Aksoy'un da aralarında bulunduğu 30 kişi,"Kendimi ihbar ediyorum. Ben de bu suçu işledim, işliyorum" kampanyası çerçevesinde Adliyeye giderek kendilerini ihbar etti.


BDP Ağrı il ve ilçe örgütleri, "Kendimi ihbar ediyorum. Ben de bu suçu işledim, işliyorum" kampanyası kapsamında adliyeye giderek kendilerini ihbar eden dilekçeleri savcılığa sundu. BDP Ağrı il binasında bir araya gelen ve aralarında BDP Ağrı Milletvekili Halil Aksoy, BDP Ağrı İl Başkanı Kasım Polat ile çok sayıda yurttaş, adliye önüne kadar yürüyüş yaptı. Adliye önünde bir konuşma yapan BDP Ağrı Milletvekili Halil Aksoy, "KCK" adı altında yüzlerce arkadaşlarının tutuklandığını belirterek, söz konusu tutuklamaların keyfi olduğunu söyledi. Her gece evlerinin basılacağını endişesi ile yaşadıklarını belirten Aksoy, "Gece yarıları evlerimizi basarak bizi gözaltına almanıza gerek yok. Biz de burada kendimizi ihbar ediyoruz. Arkadaşlarımızın işlediği suçun aynısını biz de işliyoruz" dedi.

Yapılan konuşmanın ardından aralarında BDP Ağrı Milletvekili Halil Aksoy'un da aralarında bulunduğu 30 kişi, savcılığa dilekçelerini vererek, kendilerini ihbar etti.

DİHA





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder