20 Eylül 2011 Salı

Patnos Belediyesinden Harikalar (2009-2011)

Kültür Merkezi:




















Mezopotamya Parkı: (Eski ve Yeni Halleri)









Eğitim Destek Evi Gezi Programı:


Patnos Belediyesi Eğitim Destek evi 2011 yılı gezi proğramı.

Bünyesinde 300 öğrenci bulunduran eğitim destek evi yıl sonu şenliklerinde şehirler arası Gezi düzenleyerek diğer illerdeki kardeşleriyle tanışma fırsatı bulmuştur.














Yeni Belediye Binası














Yeni Araçlar







Her Evin Yanına Çöp Bidonu:











Yeni Açılan Yollara Fidan Dikildi:




Ağrı Van Yolu, Eski Ve Yeni Halleri:










Şerzan Kurt Futbol Turnuvası: 






Patnos Belediyesi Tarihinde İlkkez Şanpiyon oldu:

                                                                           
Dengbêjler Divanı:









Ceylan Önkol Eğitim Destek Evi:




Patnos Belediyesi tarafından yapılan "Ceylan Önkol Eğitim Destek Evi"nin açılışı gerçekleştirildi.
Eğitim Sen Patnos Şubesi'nin de katkılarıyla yapılan destek evinin açılışına Iğdır Belediye Başkan Vekilli Hüseyin Malak, Diyadin Belediye Başkanı Celal Tanrıverdi, Halfeti Belediye Başkanı Ömer Aksoy Eğitim Sen Patnos Şube temsilcileri ile BDP Patnos İlçe Başkanı Yusuf Kaya'nın yanı sıra öğrenci ve velileri katıldı. Açılışta konuşan Patnos Belediye Başkanı Yusuf Yılmaz, Türkiye'de savaşa ayrılan bütçenin eğitime ayrılması gerektiğini söyledi. Yılmaz, destek evinde 10 ayrı sınıfta 350 öğrencinin eğitim göreceğini kaydetti.

Yılmaz ayrıca 21 Şubat Dünya Anadil Günü nedeniyle tüm Kürtlere çağrıda bulunarak kendi dillerine sahip çıkmalarını istedi. Yılmaz, Kürtçenin de anayasal güvenceye alınmasını istedi
Ceylan Önkol Eğitim Destek Evi Müdürü Fecri Aslankan ise, bütün imkanların destek evi için seferber edileceğini söyledi.












Gıda Yardımı:





At Yarışı:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder